kim-in-australia.reismee.nl

Vliegticket geboekt !! #17daysleft

Hoi allemaal!

Een paar weken zijn voorbij gegaan en er is veel gebeurd. Zo heb ik allereerst een gastgezin gevonden. Dit ging veel maar dan ook veel sneller dan verwacht! Nadat ik officieel geaccepteerd was voor het Au pair programma werd mijn profiel op de website gezet van de partnerorganisatie in Australië. De dag erna had ik al meteen matches met een gastgezin. Wat was het leuk om de profielen te bekijken! De tweede dag had ik een match met het gastgezin waar ik naartoe zal gaan en de derde dag hebben we geskyped. Het klikte meteen! We hebben na die keer nog eens geskyped en het voelde alweer goed van beide kanten. Wat ging dit snel, ik moest het echt even laten bezinken. Na het weekend heb ik weer contact gehad met het gezin en gaven ze aan dat ze mij graag als au pair wilde! Wat was ik blij! Ik zal au pair worden in Adelaide bij een gezin met 2 jongens van 4 en 9.

Nadat de match definitief was en de contracten getekend waren heb ik mijn visum aangevraagd. Travel Active had een duidelijke handleiding gemaakt, dit was ook wel nodig want het was een hele boel wat ingevuld moest worden. Enkele uren na de aanvraag kreeg ik al bericht dat ik mijn visum binnen had. Zo snel! Iedereen vertelde me dat de aanvraag van een visum erg snel kan gaan maar dat het ook mogelijk is dat het weken duurt voordat je visum krijgt. Weer een stap verder!

Nu is eindelijk het vliegticket geboekt! Ik zal 6 oktober via een tussenstop in Dubai naar Adelaide vliegen. Een reis van bijna 22uur.
Wat is het spannend zeg. Helemaal alleen naar de andere kant van de wereld, waar alles nieuw en onbekend is..
Ik kan van de ene kant niet wachten maar van de andere kant moet ik op momenten toch flink slikken.
Het zal een heel avontuur worden en ik ben heel benieuwd wat me allemaal te wachten staat.
7 oktober kom ik in Adelaide aan en 10 oktober zal ik met de familie naar Perth vliegen voor een familie bruiloft. Een vlucht van 3.5uur. Ik ben er pas 2 dagen,het au pair leven moet eigenlijk nog beginnen en er staat alweer een heel avontuur te wachten en dit is nog maar het begin!

Nog 17 dagen en dan is het zo ver, Kim goes down under! Let's do this! :D
Komende dagen ga ik nog veel genieten met alle lieve mensen om me heen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,
Kim

Reacties

Reacties

Wiek

Kim wat geweldig!
Ik hoop dat je deze "blog" bijhoudt..
Leest prettig en zo missen we je een beetje minder! ?

Majella

Zo spannend! Ik kijk uit naar je berichten. Wat zal je veel gaan leren en groeien. Fantastisch dat je dit avontuur aan gaat?

Marleen Jeurissen

Nou. Kim geniet ervan. wij zullen je blijven volgen en uitkijken naar berichtjes van jou.Veel succes.

Jeannette

Nou Kim dat begint al goed!!
Super leuk voor je !
Veel plezier en avontuur!

Peter en christien

Super Kim...Maak er een onvergetelijk journey van...We blijven je volgen ...Ontzettend veel plezier...Make it happen....grt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active